Direct-Support

DESIGNERSUPPORT DIRECT SUPPORT

You have to be a designersupport member and already in contact with us in order to get direct support. 

1: AFTER DOWNLOADING THE ANYDESK MODULE, CLICK ON THE DIRECT SUPPORT TAB TO CONTINUE READING THIS TUTORIAL

2: Click on this link to download the support module.

3: Click on 'Download now'. 

4: Choose to save the download on your desktop. 

5: View your Desktop and double click on this icon called 'AnyDesk.exe'. 

6: Send us the ID number

7: Wait until we connect and you can click on the green button 'Accept'. 

8: We will say 'Hello' so that you are sure it's us entering your computer. 

9: Usually we will first start by sending some files and then we start to configure your Illustrator or offer you support. Be patient, and please stay with the computer in case we have any questions. 

10: We will tell you in the chat when the session is finished. When you close the application, it will ask if you would like to install AnyDesk. Just click on the RED button 'No'.  

Thank you for your trust in our support!

________________________________________________

DESIGNERSUPPORT DIRECT SUPPORT

Je dient een designersupport lidmaatschap te hebben en al in contact met ons te zijn om direct support te kunnen ontvangen. 

1: NA HET DOWNLOADEN VAN DE ANYDESK MODULE, KLIK BOVENAAN DE WEB BROWSER OP DE TAB

'DIRECT SUPPORT' OM DE REST VAN DEZE TUTORIAL TE KUNNEN LEZEN. 

2: Klik op deze link om de support module te downloaden. 

3: Klik op de rode knop 'Nu downloaden'. 

4: Kies 'Bestand opslaan en sla het op je Buroblad op (of anders Downloads). 

5: Ga naar je Buroblad en dubbelklik op het rode icoontje genaamd 'AnyDesk.exe'. 

6: Stuur ons het ID nummer. 

7: Wacht even tot je op de groene knop 'Accept' kan klikken en zodra dat kan, klik er op. 

8: Wij zullen in de chat altijd even 'hallo' zeggen om te laten zien dat wij het zijn die op jouw computer aanmelden. 

9: Meestal starten wij de sessie met het sturen van wat bestanden. Dan kan het lijken alsof er niks gebeurd. En daarna starten wij met het instellen van Illustrator of het geven van de gewenste support. 

Blijf tijdens de sessie bij de computer! Want als wij een vraag hebben en je antwoord niet, dan stoppen wij de sessie. 

10: In de chat geven wij aan wanneer wij onze support hebben voltooid. Je kan daarna de app afsluiten. Deze zal jou vragen of je AnyDesk waardeert. Maar er staat in het klein bij, wil je AnyDesk installeren? Klik op de RODE knop 'No'. 

(als je het wil graag wilt installeren, dan is dat ook prima natuurlijk). 

Nadat de app is afgesloten, hebben wij geen toegang meer tot jouw computer!

Hartelijk dank voor jouw vertrouwen in onze support!